Předejděte nepohodlí na oslavách

Předejděte nepohodlí na oslavách

Oslava narozenin je velice často skvělou událostí. Setkáte se se svou rodinou, kterou jste už dlouho neviděli, pozvete si přátele a zažijete spoustu legrace a jste obklopeni těmi nejmilejšími. Oslavy bývají spojeny také se spoustou dobrého jídla a pití a je velice nelehké odolat tomu, abychom všechno ochutnali. Tento faktor ovšem může spoustě osob dělat vrásky na tváři, protože z množství jídla a minima pohybu, nastává pocit nafouklého břicha a s ním spojené nepohodlí, které nám příjemnou atmosféru často velice zkomplikuje. Jak si tedy s tímto problémem poradit? Tady jsou jednoduché triky a rady, které by vám mohly opět vrátit úsměv na tvář, a to správné nadšení z nadcházejících oslav.

Osvava narozenin

Zaručeným pomocníkem, který je zároveň velice přirozený a naprosto jednoduchý, je pohyb. Stačí, když se zajdete na malou chvíli projít. Tělo tak dostane jasný signál a nastartuje mnohem lépe trávicí procesy. Na procházku si můžete vzít klidně někoho sebou, abyste nebyli smutní z toho, že o něco přijdete. Je také vědecky dokázáno, že v přírodě a při chůzi se nám mnohem lépe komunikuje. Budete tak mít mnohem uvolněnější atmosféru a o zábavu bude postaráno. Velice často pomáhá lehké protažení v podobě přitažení kolen k trupu anebo pozice kočky. Ovšem ne příliš často máme možnost se k protažení uchýlit.

Bolest břicha

Máte-li tu možnost, sáhněte po hrníčku mátového či anýzového čaje, který tyto problémy zmírňuje a eliminuje zároveň. Pokud vyrážíte někam, kde tato možnost není, můžete si vzít pytlík čaje do kabelky, jako krabičku poslední záchrany.

Zmírnit tyto obtíže také můžete tím, že do sebe všechno jídlo nenaházíte najednou. I když je všude spousta lákavého jídla a nejrůznějších pochutin, nebojte se, že by vám někam utekly. Zkrátka a jednoduše dopřejte si mezi ochutnáváním pauzy a pokuste se také omezit hltání, při němž dochází k polykání nadměrného množství vzduchu, které rozhodně také nedělá dobrotu.

Omezit bychom měli také přílišnou konzumaci sycených nápojů, které jsou častým viníkem nafouklého břicha. Vhodné nejsou ani rychlosoli, které se nachází nejčastěji v uzeninách, a u velké spousty osob způsobují křeče v žaludku a následnou nevolnost. Pokud nedokážete odolat, nezapomínejte alespoň na přikusování pečiva, které tyto neblahé dopady zmírní.

3.5/5 - (2 votes)